Søk i denne bloggen

søndag 24. januar 2010

Norgescup nr 5 på Storsjøen

Gledet meg sinnsykt til dagen i dag... Synes Storsjøen er en morsom sjø å fiske på, en sjø med muligheter til å få masse fisk om man er heldig... Nå har jo fiskebettet den siste tiden vært laber, noe som desverre ikke hadde endret seg til i dag. Det synes jo også på mange lave vekter, levere enn vanlig på Storsjøen. Men noen høydepunkter var det definitivt :o)


Bestefar Jonny Ulsrudstuen har løsrevet seg, og blitt med en tur ut på isen :o)
Samling før start
Herr og fru Eriksson før start

Utsikt inn mot Engholmen
Før startskuddet gikk. Ikke mange i samme område -deilig med masse plass å fiske på :o) Kunne se det samlet seg maaange fiskere ute på Trøsi...
Den første timen var det ikke mye bevegelse i denne indikatoren... Ikke andre bevegelser enn jeg gjorde sjøl... Kjentes veldig godt når jeg fant fisken. Det ble da over 2 kg til slutt. Det hadde jeg neimen ikke trodd.
Hehe... Ikke ofte man tar seg tid til bilder midt under konkurransen, men når fisken ikke biter.... Jeg ga opp..., men såååå satte den i gang. Gikk inn på grunnere vann, og der det bare var en meter under isen der beit også fisken. Synd jeg ikke fant ut det litt tidligere!! I hverfall med tanke på at jeg lett kunne klatret oppover på resultatlisten. Det var jo bare 50 gram opp til 3 plass...
Terje Lindgren fikk en fin 2. plass i Herrer veteran. Her i veiekø. Det var ikke mange grammene som skilte opp til 1. plassene her heller.
Veiekø

Pimpel Sør-gutta i veiekø


Jim hater å bli tatt bilde av. Dumt av deg å kjøpe kamera i julegave til meg to år på rad.... ;o) Men i dag gikk i allefall fiskinga ganske bra! En fin 5 plass med 3,6 kg, og best i klubben. Grattis! Men TIPS: Smil neste gang du blir tatt bilde av er du snill!
Dagens vinner Odd Henning Hansen står i prat med Thomas Hesmyr.

Kirsti Eriksson trakk det lengste strået av oss som
havnet i 2200-klubben. Hun hadde 2285 g. Tove Nygårdseter hadde 2235 g og jeg hadde 2230 g... Grattis med å ha grammene på sin side Kirsti, og en fin 3 plass!

Et av Raufjøringens lag tok tredjeplassen i lagkonkurransen. Per Harald Bekken, Dag Even Nygårdseter og Niklas Strengelsrud.

Hele premieutdelingen ble videofilmet av Thomas Hesmyr fra SFK pimpel sør. Den blir sikkert lagt ut på http://www.pimpelkonk.blogspot.com/
Her er klassevinnerne!
Odd Henning Hansen fra Gjøvik ble vinner i herrer senior. May Leikåsen vant dameklassen :o), Sonni Sagnes vant damer veteran, Odd Arne Svendsrud vant herrer veteran, og ble dagens totalvinnere!
Vinneren av lag ble SFK Pimpel sør: Terje Lindgren, Magnus Riksfjord og Tor-Ivar Bjørnstad.
Gratulerer allesammen. Bra jobba :o)

5 kommentarer:

  1. hei Kjersti
    Til info. Odd Arne var dagens totalvinner.

    SvarSlett
  2. Feil rettet. Takk for opplysning :o)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder, Kjersti......moro å se .....særlig bildet av Jimmy Boy var spesielt vellykket :o)
    Ser fram til å lese resultatlistene i morgen, tror det var mange jevne vekter.

    SvarSlett
  4. Veldig bra Kjersti. Fin side du har laget.


    Finn Willy og Kirsti

    SvarSlett
  5. Kul att det finns en fiskeklubb med mitt namn

    Skitfiskehälsningar Sören Stange.

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en hyggelig kommentar :o)