Søk i denne bloggen

søndag 6. september 2015

Smoothie til frokost

I dag er det søndag, og etter å ha sovet litt lenger en vanlig er det tid for frokost før jeg skal avgårde på Hydra V -opplæring.  Kommer mer om det på bloggen senere ;)

Som utgangspunkt for min smoothie i dag bruker jeg Bodykey vaniljeshake.

bodykey vaniljeshake  vil gi deg den hjelpen du trenger på vektreisen. Dette smakfulle måltidet er tilpasset en balansert kostprofil – og det er tilberedt på et øyeblikk! Bland innholdet med 250 ml lettmelk i bodykey-shakeren, og vips, er du klar til å innta et måltid som kan hjelpe deg å gå ned i vekt. Så enkelt er det!!


Vil du lese mer om dette produktet? Les her




Oppskriften min for MELONSMOOTHIE er:
1 porsjon Bodykey vaniljeshake
1/2 honningmelon
1 dl melk (den typen du foretrekker)
1dl XS powerdrink electric lemon (for ekstra syrlighet)

Hell alle ingredienser opp i en mikser eller belnder. Miks det sammen til alt er en smooth(ie) blanding, og heller over i glass. Her kan du velge om du heller opp i mindre glass og deler herligheten med familien eller venner eller velger et større glass som meg i dag, og lar det fungere som et helt måltid.

Du har kanskje ikke hørt om XS powerdrink? Herlig velsmakende powerdrinks. En med smak av syrlig sitron og en med en søtere tropisk smak!
XS™ Power Drink - Electric Lemon BlastXS™ Power Drink - Tropical Blast
XS Power Drink inneholder høye nivåer av B-vitaminer blandet med koffein og taurin, og er smakssatt med en urteblanding av kinesisk ginseng og acai-bær. Denne velsmakende styrkedrikken har NULL sukker og veldig få kalorier, og den hjelper deg gjennom hektiske dager. Ikke søtet med Aspartam.
Tilfør dagen din litt positiv energi med XS™ Power Drink!
Les mer her
Da har jeg sørget for den beste starten på min dag. Håper du ble inspirert til å lage deg en sunn og god frokost selv!
Og at du nyter den før du setter i gang med dagens gjøremål :)
Ha en fin fin søndag i solen folkens <3 comment-3--="">


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en hyggelig kommentar :o)