Søk i denne bloggen

lørdag 10. april 2010

Næra 10.04.10

Må nok legge til bilder når jeg kommer hjem til Oslo med normal hastighet på bredbåndet.... Gikk innmari sakte med opplasting av bilder på mobilt bredbånd...

Ja, over til Næra!! Det var jo en knallfin dag værmessig. Sol, skyfri himmel.... Føret var hardt og fint å gå på vei ut.... Lenge siden det var sånne forhold. Jeg gikk et godt stykke sørover. Var vel fremme ved fiskeplassen "min" etter ca 35 minutter. Startet en del andre i umiddelbar nærhet, og jeg la merke til at folk forflyttet seg mye i dag. Jeg begynte å få fisk i det fjerde hullet jeg boret... 80 abborer kom opp fra dette hullet! Bra start :o)
Fyllte nesten opp fiskedunken min i løpet av de 4 timene vi holdt på, og det er lenge siden det var såpass med fisk i den her på hjemmebane... (Björköfjärden teller ikke ;o))
Vekten viste 9685 g fordelt på 305 små abborer. Det holdt til seier i dameklassen! Artig :o)
Totalvinner i dag ble Per Harald Bekken, Raufjøringen med ca 14 kg. Nr 2 ble Thomas Ødegård fra Gjøvik og Toten sfk med vel 13 kg.
Damer veteran ble vunnet av Ruth Margrete Ramstad fra Raufjøringen med 6 kg.
Herrer veteran ble vunnet av Vidar Komperud fra Hof vestre med vel 10 kg.
Eldre junior ble vunnet av Lasse Rudshaug fra Odal spf med 2,5 kg
Gratulerer til alle klassevinnerne!

Lagkonkurransen ble vunnet av Raufjøringens 1. lag med Niklas Strengeslrud, Per Harald Bekken og Dag Even Nygårdseter. De hadde ca 24 kg

Det var 101 deltagere! Veldig fornøyd med det, og vi håper selvfølgelig på enda flere deltagere i morgen.

Ja, det var dagen i dag. I morgen er det Norgescup-konkurranse på den nordre delen av Næra. Nytt "vann" nye muligheter... Det er bare å gå på med krum hals, og la det stå til!

Nå skal jeg ordne med utstyret mitt, det ble jo noen knuter underveis da vettu...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en hyggelig kommentar :o)