Søk i denne bloggen

torsdag 17. september 2009

Velkommen til fiskebloggen


Tenkte det kunne være gøy å ha en fiskeblogg også... Nå har jeg jo en som er tilknyttet butikken og det hjemlige livet, men det er jo bare en side av meg :o) Jeg har jo et ganske stort spekter i livet mitt fra typisk "jenteinteresser" som interiør og håndarbeide til et mannsdominert miljø: fisking... Og da fortrinnsvis ISFISKE...
Min første konkurransesesesong var i 1990/91 i klassen yngre junior.. Det betyr at jeg faktisk har fisket konkurranser i snart 19 år!!! Oh my god!!!
Nå bærer det mot høst, og det betyr jo at isen legger seg om ikke så altfor lenge....

1 kommentar:

  1. Hallo:)
    Så morsomt da:)
    Jeg er mere glad i havfiske....fisket i sommer og fikk store torsker som jeg har i fryseren nå:)
    Jeg synes det er så morsomt og spennende så jeg burde gjøre mere av det:)
    Hei då:)
    klemmer

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en hyggelig kommentar :o)