Søk i denne bloggen

tirsdag 22. mars 2011

Bilder og noen resultater fra Grønsjøen

Grønsjøen er en spennende sjø å fiske på. Jeg var der for første gang i fjor og likte meg straks. Fin abbor med bra størrelse!
Var spent på føret...., og det var delvis som fryktet. Det begynte veldig bra. Hardt og fint med bare 10-15 cm snø, og så begynte det....... Da snakker vi snø og vann i ca 50 cm høyde. Ble et blodslit, men kom meg nå ut dit hvor jeg fikk fisk i fjor. Vi var bare noen få som startet her. Fikk ingenting i først hullet, men i andre hullet fikk jeg vel et 20-talls fisker. Ahh, tenkte jeg nå begynner moroa! Men nei... Det var nok et par uker for tidlig i år. Fisken hadde ikke samlet seg, og derfor var det etter dette hullet 0-4 i hullene bortover... Fisket stort sett med tafs, men gikk over gamle hull med mormyshka siste timen. Fant da noen hull som hadde stått i fred en god stund. Da sluttskuddet gikk var det bare å stålsette seg for "helvetesturen" inn igjen...

Herlig vær men med vind på Grønsjøen på søndag.

Vinner av juniorklassen.

Heidi Sveen vant damer junior med 2,7 kg. En bra vekt ogs totalt sett.

Halfdan Sangnes vant herrer veteran med 2,4 kg

Sonny Sagnes vant damer veteran med ca 1,6 kg. Det var utrolig jevnt i denne klassen. Jorunn Bekkensten hadde bare noen få gram mindre.

Kjersti Solli vant dameklassen med 3070gr, og ja! Jeg slo faktisk Jim med ca 20 gr. Hehehe...
Tonje Hauger kom på 2. plass med ca 2,5 kg


Frank Hønsen ble totalvinner i dag med ca 5,1 kg. Gratulerer! Eneste som fikk over 5 kg.
Se han smiler :O)))
Kenneth Ottosen, Odd Henning Hansen og Thomas Ødegård i prat etter konkurransen.
Konkurransen på Grønsjøen inngår som 1 av 3 konkurranser i Totencupen. Neste konkurransene er Einavannet lørdag 2. april og Sillongen 3 april.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en hyggelig kommentar :o)