Søk i denne bloggen

onsdag 20. juli 2011

Nytt & shabby: Norges vakreste sted....



Nytt & shabby: Norges vakreste sted....: "Jeg har lagt inn mitt bidrag i konkurransen som Nidar Bergene har utlyst: Norges vakreste sted.









Mitt vakreste sted er Lindøya -en perle i indre Oslofjord. Vakreste utsikten som finnes. Lindøya er en forholdsvis liten øy med massevis av små sommerhytter. Vi har eget øyhandleri, minigolfbane, svømmestadion og andedam. En idyllisk perle... Bildet mitt er tatt midt på natten -eller kanskje jeg skal si tidlig morgen? Hunden vår Embla har som dere vet epilepsi, og denne gangen fikk hun anfall en natt... Da måtte vi ut å gå litt da, for å ro både tobent og firebent. PÅ disse turene er kameraet alltid med... et helt spesielt lys...Hjelp meg gjerne frem i konkurransen ved å stemme på bidraget mitt. Du kan stemme en gang pr dag. Blir veldig glad for alle de stemmene jeg kan klare å sanke :o)Her er direktelink til mitt bidrag: http://norgesvakrestested.no/#/bidrag/?id=2992Så kom igjen å stemme folkens! Jeg har nå vært med i litt over 2 døgn, og har allerede klatret opp til 12. plass. Hver eneste stemme er viktig! på forhånd tusen takk :o)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en hyggelig kommentar :o)