Søk i denne bloggen

fredag 5. mars 2010

Vondt i magen....


...., og nei det er ikke fordi det er NM i morgen, men fordi noen idioter "overtok" siden min... Vet ikke om noen av dere har oppdaget det, men man ble "satt"over til en annen side som så tom ut. Sinnsykt irriterende! Fikk jo helt hjerteklapp med tanken på at alt arbeidet jeg har nedlagt skulle være gjort forgjeves. Noen endringer ble det jo, men nå er i allefall alle innlegg inkludert bilder reddet, og jeg fant ut hvor problemet lå. Så et fredagstips fra meg er: IKKE LAST NED AKVARIET SOM LÅ PÅ SIDEN HER!!! Det var nemlig den som ga tilgang...

Men over til noe morsommere!! I morgen er det lag NM på programmet på Skumsjøen. Høres ut som arrangøren har gjort en bra jobb med oppkjøring av løyper etc, så da skal det bli så bra så :o) Gleder meg. Alltid en ekstra spenning når det er STORE mesterskap :o)) Ekstra artig med lagfiske sammen med damene. Det er Kirsti, Torild og jeg som fisker på lag i år. Vi satser alt på at det blir BRA :O)
Sees i morgen!!

1 kommentar:

  1. Huffda!! Forstår godt at du fikk vondt i magen, Kjersti. Noe så kjipt. Bra at det ordnet seg til slutt da.

    PS: Håper "magesmertene" går over til i morgen kl 1100 :D

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en hyggelig kommentar :o)